Dsg 40 - Rustdag in Premery - Reisverslag uit Prémery, Frankrijk van Aart-Jan Elsenaar - WaarBenJij.nu Dsg 40 - Rustdag in Premery - Reisverslag uit Prémery, Frankrijk van Aart-Jan Elsenaar - WaarBenJij.nu

Dsg 40 - Rustdag in Premery

Door: Aart-Jan Elsenaar

Blijf op de hoogte en volg Aart-Jan

18 Juli 2018 | Frankrijk, Prémery

Totaal gelopen: 1053 km. Uitgegeven: 1476 euro

Het wordt vandaag een kort verslag want het is allemaal anders gelopen dan ik in planning had. Volgens mijn schema zou ik naar Guernicy lopen. Een etappe van 34 km. en dan was ik de dag daarna mooi op tijd in Nevers. De enige slaapplek in Guernicy was een pelgrimsherberg en die was vol.
Wat nu?
Wandelmaat Denis biedt een oplossing. Hij gaat naar zijn vader in Premery en daar kan ik ook slapen. Dat is geweldig Toch een goede slaapplek.
Premery ligt echter maar een kilometer of achttien van St. Rėvėrien vandaan en waren wij rond twaalf uur al bij het huis van Denis zijn vader. Dat heeft nu als voordeel dat ik vandaag lekker kan uitrusten en daar had ik ook wel behoefte aan, want de benen begonnen wat strammer te worden en de schouders wat sneller geīrriteerd door de rugzak.
Nadeel is dat ik nu morgen een lange etappe heb van 34 km. naar Nevers en was daar graag op tijd aangekomen om de stad te bekijken en Bernadette op te zoeken in de kathedraal.
Morgen sta ik in ieder geval vroeg op en dan zien we wel hoe laat ik in Nevers ben.

  • 18 Juli 2018 - 18:10

    Mieke:

    Ik hoop dat je van je rustdag hebt kunnen genieten, en voor morgen heel veel succes dan maar!! Slaap lekker vannacht!!

  • 20 Juli 2018 - 12:37

    Ev:

    Wat een leuke wending van je dag !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aart-Jan

Actief sinds 07 Mei 2018
Verslag gelezen: 10137
Totaal aantal bezoekers 748628

Voorgaande reizen:

13 Mei 2022 - 13 Juni 2022

De Camino Portugues

09 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Aart-Jan pelgrimeert naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: